fredag den 20. september 2013

Fest og det at være gravid

Jeg synes nogle gange at det kan være lidt kedeligt at gå til fest og kun drikke sodavand/dansk vand/postevand og savner altså lidt en (guld)øl, en god drik og et glas hvidvin.

Jeg har fundet ud af at føtex har en dejlig sød alkoholfri hvidvin til billige penge (tror det er omkring 50 kr.).

Jeg drikker også gerne en royal free øl. Selvom den er lidt tynd i det, så smager den faktisk meget godt. Og jeg synes også at den smager bedre end Tuborg Light.


Den bedste alkoholfrie øl jeg dog har smagt er en weissbeer, men den kan (vist) kun købes i Tyskland.


Ellers har jeg (specielt på Roskilde Festival) drukket utrolig mange Virgin-mojitos, som jo faktisk smager ret så godt alkoholfrie :-)

God weekend derude - med og uden alkoholfrie drikkevarer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails