onsdag den 16. oktober 2013

Det at vælge en vogn

Som så mange andre mødre/mødre to be, så var min favorit barnevogn den klassiske Odder. Dog er en Odder også en stor barnevogn, og når man bor i en meget lille lejlighed på Nørrebro (Nordvest),  skal et par trin ned for at parkere vognen og har en lille bil, så vandt fornuften altså! Men nu er mit valg nr. 2 blevet mit første valg! Med 'mit' mener jeg selvfølgelig vores (!), for min kæreste har da også været med ind over beslutningen - så som 'blå er da en pæn farve' og 'jeg synes stellet skal være krom-farvet'.

Nå men vi har altså købt en Emmaljunga Mondial Duo Combi, og jeg synes faktisk den er ret så fin, hvis jeg selv skal sige det!


Jeg falder også altid for gode salgstaler, som denne her:



Hvad er jeres favorit vogn?

2 kommentarer:

  1. Vi har haft en emmaljung Big Star supreme med uniQ stel og har været glade for den - valget var svært da vi skulle købe for 5 år siden, men liggemål og det at den kan foldes helt sammen i stellet vandt. Glæd dig til den allerførste tur ud og trille me vogn og indhold, det er fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar. Det er altid rart at der er andre der også har været glade for emmaljunga.

      Slet

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails