mandag den 28. oktober 2013

En drømmestue

Boshop har en bloggerkonkurrence kørende indtil den 31. oktober, hvor man kan vinde et gavekort til sin stue.

Pt. bor vi i en meget lille lejlighed og dvs. at stuen også er ret lille (13 m^2). Den er kun indrettet med loppefund og møbler vi har arvet eller købt af venner, hvilket jeg egentlig meget godt kan lide, det kunne nu være sjovt med nogle nye møbler og derfor har jeg også kigget lidt rundt på boshops hjemmeside og har siddet og drømt lidt om nye møbler her på en stormfuld mandag aften.

Jeg ville indrette min drømmestue med en Sorano Fabric Sofa, hvor der er plads til min kæreste, vores forkælet kat Elvis, mig og en kommende baby sammen med to små sofaborde fra ViaCph Massive Oakland. Til porcelæn, (ekstra) bøger og dimser og dutter drømmer jeg om et Essential Teak skab. Jeg tror en Condesa Stol ville pynte i hjørnet. Til at skabe hygge drømmer jeg om 4 bell lamper i forskellige farver som skal hænge over vores teak spisebord og så vil jeg lade House Doctor Block gulvtæppet ligge under spisebordet.



Til alle vores bøger (min kæreste er virkelig en læsehest og med to studier med mange bøger er bogsamlingen efterhånden stor) vil jeg beholde vores Kai Kristiansen look alike reol og på væggen vil  jeg lade vores gamle europakort hænge. Sofaen vil jeg fylde med Hay puder  passende til Hay dot tæppe i karrygul og ferm living remix tæppe i grønne farver med en karrygul kant (som er to tæpper jeg allerede ejer!).




Nu vil jeg drømme videre i min seng og krydse fingre for at jeg skulle være så heldig at vinde.

Du kan stadig nå at deltage :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails