fredag den 25. oktober 2013

Gratis magasiner

Jeg må indrømme, at jeg elsker at læse blade, men jeg synes også de er blevet lidt dyre - eller også er jeg blevet mere nærig!!

Men der er heldigvis en hel del lækre gratis magasiner.

Jeg har lavet en samling af gratis magasiner, som jeg holder af at læse!

Gravid, baby, børn

Se det her


Se det her

Se det her

Se det her

Se det her


Bolig og krea
Se det her

Se det her

Se det her

Se det her

Mad

Se det her

Se det her




Har I nogle favoritter??

2 kommentarer:

  1. Ej Det er da super med gratis magasiner! Jeg er helt enig i, at magasiner er for dyre - men jeg synes at blogs et langt stykke hen ad vejen kan erstatte det.
    Tak for tippet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt. Godt du kunne bruge det.

      Slet

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails