mandag den 18. november 2013

En flot lobby

I sidste uge var jeg på konference i Lund i Sverige. Konferencen var om en nordisk konference om Advances in Health Care Sciences Research. Jeg skulle lave en præsentation på engelsk for ca. 40 mennesker i 15 min. Det var ret så grænseoverskridende, men en god øvelse!

Konferencen blev holdt på Elite Hotel Ideon. På hotellet havde de en (synes jeg) helt fantastisk lobby, som indbød til afslappelse samtidig med at stilen blev holdt. Jeg sneg mig til at tage et par billeder:
 






Hvis man bare havde plads, synes jeg at de runde tæpper er rigtig flotte og giver en god stemning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails