søndag den 8. december 2013

Baby startpakke - hvad indeholder de egentligt?

Hvis du gerne vil overraskes over, hvad der er i diverse baby startpakker skal du ikke læse dette indlæg, men hvis du gerne vil vide, hvilke pakker det er værd at gå efter kan dette indlæg måske være en hjælp.

Jeg en sucker for gratis ting (måske er det jyde-genet, der spiller ind) og jeg har da også benyttet mig af tilbudet om at hente gratis ting til mig og baby.

Jeg har fået følgende pakker:
  • Libero
  • Rema 1000
  • Matas
  • Lidl
  • Babysam


Libero




Indeholder:
  • Bleer
  • Vådservietter
  • Baby olie
  • Et tena lady bind (trusseindlæg)
  • Ammeindlæg
  • Lege-ting fra Bobles



Rema





Indeholder:
  • Bleer
  • Vådservietter
  • Engangsvaskeklude
  • Baby shampoo
  • Sut
  • Bamse



Matas





Indeholder:
  • 2 Bleer
  • 2 Ammeindlæg
  • Sutteflaske
  • 2 magasiner: Vores Børn
  • Prøve på Matas' zinksalve
  • Prøve på Matas' baby lotion
  • Prøve på Matas' alt i en rens
  • Prøve på Matas' fodsalt
  • og en taske som tingene kom i



Lidl





Indeholder:
  • 1 pakke med bleer
  • Engangsvaskeklude
  • Frugtgrød
  • Sut
  • Sutteklud
  • og en taske som tingene kom i



Babysam




Indeholder:
  • 2 bleer
  • Hagesmæk
  • Magasin: Vores børn
  • Trusseindlæg
  • Batterier
  • Prøve på Derma babylotion
  • Prøve på tandpasta (til voksne)
  • Lille hæfte om babytegn
  • Mulighed for at få et gratis print på en kop
Desuden kunne man få en blespand med, hvis det ønskes.



Hvis jeg skal prøve at konkludere noget på disse gratis kasser, så får man vist mest ud af kassen fra Rema, da der både er store pakker med bleer, vådservietter og engangsklude.
Endvidere er der en meget sød legeting i pakken fra Libero og der er også nogle kasser med gratis blade (som er nogle måneder gamle).

Kasserne kan bestilles her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails