lørdag den 7. december 2013

Julegaver i hus, samt forslag til kæreste-julegaver

Idag har jeg fået købt alle mine julegaver. At jeg valgte at gøre det en lørdag i indre by, på strøget, i Magasin og i Illum sammen med 1 mio. andre julegave-shopper var måske ikke den smarteste idé, men nu er de i hus og indpakket.

Sikkert, som så mange andre, så var de to sværeste gaver at købe til min far og min kæreste. To med meget få ønsker på ønskelisten. Nu kan jeg jo ikke afsløre hvad jeg har købt, men jeg har sammensat en lille collage med gaveforslag til kæresten. Collagen kunne være rigtig stor, men jeg har valgt at begrænse det til ting som jeg kunne forestille mig, at min kæreste ville blive glad for.


Gaver til mænd




I aften er jeg alene hjemme, så den står på skildpadde-spisning, hygge, blogging og tv.

Hvad laver I på sådan en lørdag aften i december?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails