fredag den 6. december 2013

Julepynt i en lille lejlighed


Selvom at vi kun bor på 48 m^2 så er der alligevel plads til julepynt! Jeg er især vild med gran og lærkegrene med en masse kogler.

Her ser i nogle billeder af, hvordan der jules hos os.

Kalenderlys fra Notre Dame på Nørregade (KBH)




Kubuslysestage forklædt som advendskrans med pynt fra Ferm Living og Liebe.

En julestjerne og en flyvende hjort i glimmerguld pynter godt sammen med huskatten Elvis.


Julehjerter fra Ikea


Julevindue

Forskelligt arvegods


Kogler og hyacinter i gamle sylteglas



Silkefyr



Hjemmelavede hjerte i fimo

Har I fået pyntet op?



Jeg har desuden brugt 1 1/2 dag på at lave mit blogdesign om. Jeg synes godt nok at blogger har drillet mig en del, men heldigvis har jeg en kæreste som har lidt mere tålmodighed med at finde google-løsninger end mig. Jeg håber, at I kan lide det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails