mandag den 2. december 2013

Sangbog til dit barn - måske en julegave-idé

Tjek lige denne lidt anderledes sangbog ud. Den er lavet af min gamle folkeskoleveninde Lea.

Det skal lige siges at dette ikke er et sponsoreret indlæg, men blot et indlæg om en sej sangbog med nogle virkelig fine illustrationer.



Det er helt sikkert en bog som skal stå på vores ønskeseddel når babyen kommer til januar.

Her er sangene:
- Sur sur lille bi omkring
- Hjulene på bussen
- I skoven skule være gilde
- Spørgejørgen
- Jeg er en lille undulat
- Haren hist i grøften
- Jeg fandt en sang på vejen
- På en grøn grøn bakketop
- Blæksprutten Olsen
- Giraffen Gumle
- Poul sine høns ud i haven lod flyve
- Flyv lille påfugl hjemad
- Jens Petersens ko
- Jeg gik mig ud om kvælden
- Bro bro brille
- Og vi trækker skuffen ud
- Øjne ører næse mund
- I en skov en hytte lå
- Tangokat
- Når en lille mus skal ud at gå
- Vi lister os af sted på tå
- Inde i min mosters mave
- Revne gulerødder
- Bondemanden - han har altid travlt på sin bondegård
- Jeg er så glad for min cykel
- Hvis du ser en krokodille
- Fredes sang
- Sommerfuglen
- Jeg har en flyvemaskine
- Det er i dag et vejr
- Blæsten kan man ikke få at se
- Hvem kan sejle foruden vind
- Mæh siger det det lille lam
- Tænk - hvis jeg sad på månen
- Pjerrot sagde til månen
- Kys mig godnat
- Lille Poul ser ud på solen
- Godnat du klare stjerne
- Nu er dagen igen forbi


Bog kan bl.a. købes her på Saxo eller i Gyldendals Børnebogklub og sikkert også i fysiske butikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails