onsdag den 1. januar 2014

Godt nytår - med et par tilbageblik



For det første vil jeg benytte dette indlæg til ønske alle et rigtig godt nytår. Jeg er spændt på hvad 2014 bringer.

Ved årsskiftet er det altid populært at lave en status på året der gik, og jeg vil da lige fremhæve et par punkter fra 2013.


  • I august genoptog jeg blogging. Jeg er så små ved at finde mig tilrette i blogverden igen, men jeg prøver stadig nogle forskellige ting af (bla. sponsorerede indlæg). 1000 tak til dem der stadig hænger i og de nye læsere der er kommet
  • I april købte vi vores kat, Elvis 

  • Men det største der er sket i 2013 er at jeg blev gravid og har termin om 2 uger og 1 dag.

    Godt nytår :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails