lørdag den 4. januar 2014

Regnslag til læder-pusletaske


I november var jeg i butikken Strut på Fælledvej i København (de har også en webshop med udsalg ligenu!) for at købe min pusletaske. Pusletasken er i lys læder, og jeg tænker, at den er lidt sart for vinterregn og -slud. 

Derfor har jeg syet dette regnslag i noget gennemsigtigt voksdug med hvide prikker fra stof 2000. Jeg har lavet en klap foran som lukkes med velcro. Regnslaget er måske en lille smule stort, men som uerfaren symaskine-bruger og syer, så fandt jeg det ret så svært, både at sy i det her voksdug men også at måle korrekt ud. 

Jeg har givet 30 kr for det stykke voksdug, som jeg har brugt til tasken, så det er et billigt regnslag.

Det færdige resultat
Mine optegninger
Regnslag undervejs






Regnslag er færdig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails